Barion Pixel
Kerékpáros szaküzlet, Bike + Café

Rólunk

A Stelvio 2015 márciusában nyitotta meg kapuit a kerékpáros közösség előtt. Az alapvető célunk az volt, hogy olyan kerékpárboltot teremtsünk, amelybe nem csak azért térnének be az emberek, hogy vásároljanak, hanem egy olyan helyet, ahol együtt élvezhetik a kerékpározás örömét, megoszthatják tapasztalataikat, és részt vehetnek eszmecserékben a hétvégi bringaversenyekről vagy éppen a Tour egy-egy izgalmas szakaszáról.

A márkákat, amelyekkel foglalkozunk, mindig az alapján válogatjuk össze, hogy mi magunk is szívesen viselnénk, tekernénk velük, és ez valójában életünk része is. Termékeink mögött a saját szenvedélyünk és tapasztalataink állnak, így garantáltan olyan termékeket kínálunk, amelyekkel mi is elégedettek vagyunk.

Széles kínálatunkban megtalálhatók a városi bringáktól kezdve a versenybringákig, valamint ruházat, cipők, kiegészítők, alkatrészek, görgők, komputerek és minden egyéb, amire szükséged lehet a kerékpározáshoz. Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan helyet teremthettünk, ahol minden bringás megtalálja az igényeinek megfelelő felszerelést, és ahol a kerékpározás nem csupán egy tevékenység, hanem egy életstílus és közösség is. Gyere el hozzánk, légy részese a Stelvio élménynek!

WF_KICKR_ROLLR_211028_MALE_ECOSYSTEM_0843-01-LowRes
történetünk

Miért is lettünk bringások?

Üdvözöllek a Stelvio Kerékpár oldalán, ahol a kerékpározás nem csak egy sport, hanem egy életstílus és szenvedély. Számunkra a két kerék mögötti szabadság és kaland olyan élmény, amit szívesen megosztunk mindenkivel, aki ugyanígy érzi.

A kérdés, hogy miért lettünk bringások, egyszerűen ösztönökből és szenvedélyből ered. Azok a pillanatok, amikor a pedálok alatt a világ csak úgy száguld el, azok a hegyi utak és erdei ösvények, ahol a természet szépsége vesz körül, mind-mind hajtóerőként szolgáltak számunkra. A kerékpározás számunkra nem csupán testmozgás, hanem egy életforma, amely szorosan összekapcsolódik az öröm, az izgalom és a felfedezés érzéseivel.

Itt, a Stelvio Kerékpár oldalán nem csak egy webshopot találsz, hanem egy közösséget is. Műhelyünkben szakértő csapatunk áll készen arra, hogy segítsen neked a bringád karbantartásában vagy éppen egyedi igényeid szerinti fejlesztésében. Hiszünk abban, hogy minden bringásnak megvan a saját igénye és stílusa, és mi ebben szeretnénk segíteni.

De nálunk a közösség is kiemelt szerepet kap. A Stelvio Project bringás klub tagjaként olyan emberekkel találkozhatsz, akik osztoznak a szenvedélyedben. Legyen szó országúti versenyzésről, hegyi kerékpározásról vagy cyclocrossról, itt mindenkinek van helye és lehetősége a közös élmények megosztására.

Ha kilátogatsz hozzánk, ne csak a termékeinkre számíthatsz, hanem egy barátságos és inspiráló környezetre is. Ülj le hozzánk egy kávéra, csevegj a legújabb bringás hírekről, vagy nézd meg velünk a legizgalmasabb befutókat az Eurosporton. Itt a Stelvio Kerékpár-nál minden bringás otthonra talál, és mi büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan közösség részesei lehetünk, ahol a kerékpározás nem csak sport, hanem életérzés is.

2015

Lorem orci elementum dictum viverra sed lobortis vitae purusitae eget cursus dictum ac tellus faucibus. Porta aliquet neque morbi interdum sem eni porttitor.